Pinterest Introduces Idea Pins, A Video-First Feature Aimed at Creators

پنٹیرسٹ نے آئیڈیا پنز کو متعارف کروایا ہے ، جو ویڈیو بنانے والے تخلیق کاروں کیلئے بہت مفیدہے

پنٹیرسٹ(Pinterest)تخلیق کار وں میں مزید پھیل رہا ہے۔ جس میں “آئیڈیا پنز” (Idea Pins) کے نام سے ویڈیوکی ایک نئی خصوصیت کا آغاز کیا گیا ہے ۔ جس کا مقصد تخلیق کاروں کو جو ویڈیو بناتے ہیں انکو موسیقی، تخلیقی ترمیمی ٹولز اوراس کے ساتھ ساتھ اور بھی بہت کچھ متعارف کروانا ہے۔ اس خصوصیت سے محسوس ہوتا ہے پنٹیرسٹ(Pinterest) ٹِک ٹِاک کا مقابلہ کرنے کا سوچ رہی ہے۔ اسی کے پیش نظر پنٹیرسٹ(Pinterest) نے ٹک ٹاک سے ملتی جلتی بہت سی نئی خصوصیات متعارف کروائی ہیں۔

البتہ کمپنی کا کہنا ہے کہ ستمبر 2020 میں شروع ہونے والے اسٹوری پنز کے ساتھ آئیڈیا پنز (Idea Pins)نے اپنے ٹیسٹوں کا آغاز کیا ہے ۔ اس سے پہلےاس پروجیکٹ میں سال کے آغاز سےہی ترقی کے مختلف مراحل شروع ہوگئے تھے۔ لہٰذا اس وقت پنٹیرسٹ(Pinterest) نے وضاحت کی ہے کہ اسٹوری پن، ان فنگشنز سے مختلف ہے جو آپ کو دوسرے سوشل نیٹ ورک جیسے سنیپ چیٹ(Snap Chat)یا انسٹاگرام(Instagram)پر ملتے ہیں۔ اگرچہ اسی کے ساتھ یہ نیا پروجیکٹ کوئی افواہ نہیں ہے بلکہ حقیقت ہےاور گزرتے وقت کے ساتھ ساتھ یہ پروجیکٹ ترقی کرتا رہا ہے۔

اسی کے پیش نظر پچھلے آٹھ مہینوں کے دوران، ان کی پہلی فلم کے بعد، پنٹیرسٹ نے اسٹوری پنز کے ساتھ تجربے پر کام کرنا شروع کیا ہے۔ جس کے نتیجے میں آئیڈیا پنز(Idea Pins) کا ایک نیا پہلو سامنے آیا، وہ یہ کہ آئیڈیا پنز (Idea Pins) میں ویڈیوبناناایک کلیدی عنصر ہے، اس کے علاوہ اس میں اور بھی بہت سے نئے فنگشنز موجود ہیں۔ جیسے کہ ٹک ٹاک، انسٹاگرام، یوٹیوب شارٹس اور دوسری جگہوں پر فراہم کیے جاتے ہیں۔

لیکن آئیڈیاپنز(Idea Pins)میں اس کے علاوہ اور بھی بہت سی خصوصیات شامل ہیں مثال کے طور پر جیسے اسٹیکرز شامل کرنا یا دوسرے تخلیق کاروںکو نام کے ساتھ ٹیگ کرنا۔ پنٹیرسٹ(Pinterest) کا کہنا ہے کہ اس کا آغاز 100 سے زیادہ اسٹیکرز سے ہوگا جو ہاتھوں سے تیار کردہ عکاسی پر مشتمل ہیں۔ اس کے علاوہ پنٹیرسٹ(Pinterest) اور بھی بہت سے نئے پروجیکٹس پر کام کررہا ہے۔

اس کے علاوہ پنز کو پنٹیرسٹ(Pinterest) میں بانٹ دیا جاتا ہے ، جہاں کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ ہوم پیج کے اوپری حصے میں دیکھائے گئے ہیں۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ ہر آئیڈیا پن (Idea Pin)میں 10 تک کے ٹاپ ٹیگز ہوسکتے ہیں ، جو گھریلو فیڈ اور تلاش کے ذریعے صارفین کوفراہم ہوں گے اور مواد کو تقسیم کرنے میں مدد کریں گے ۔

اگرچہ پنز تخلیق کاروں کوپنٹیرسٹ(Pinterest)پر سامعین بنانے میں مدد کرسکتی ہیں ،  وہ دوسرے پلیٹ فارمز پر بھی اپنے ناظرین کو بڑھانے کے لئے آئیڈیا پنز(Idea Pins) کو استعمال کرسکتے ہیں۔ کمپنی کا کہنا ہے کہ وہ برآمد کے آپشنز کی پیش کش کرے گی جس سے لوگوں کو ویب اور سوشل میڈیا میں اپنی پنز کا اشتراک کرنے دیا جائےگا۔  ایسا کرنے کیلئے وہ اپنا پن بطور ویڈیو ڈاؤن لوڈ کرتے ہیں جس میں ایک پنٹیرسٹ (Pinterest)  واٹر مارک اور پروفائل کا نام شامل ہے۔ اس کے بعد یہ دوسری جگہوں پر دوبارہ شیئر کیا جاسکتا ہے۔
پنٹیرسٹ(Pinterest) کے شریک بانی اور چیف ڈیزائنر اور تخلیقی آفیسر نے لانچ کے بارے میں ایک بیان میں کہا کہ ہمیں یقین ہے کہ ان لوگوں کی طرف سے سب سے بہترین الہام پیدا ہوا ہے جو اپنے جذبات سے دوچار ہیں اور دنیا میں مثبت اور تخلیقی صلاحیتیں لانا چاہتے ہیں۔ تخلیق کاروں سے لے کر شوق رکھنےوالوں تک اور پبلشروں تک ،  پنٹیرسٹ(Pinterest) ایک ایسی جگہ ہے جہاں کوئی بھی زبردست نظریات شائع کرسکتا ہے اور متاثر کن مواد دریافت کرسکتا ہے۔

پنٹیرسٹ (Pinterest)  کا کہنا ہے کہ ، ٹیسٹ کے دوران ، اس نے محسوس کیا کہ آئیڈیا پنز(Idea Pins)  معیاری پنز سے زیاد ہ بہتر ہیں۔ اگرچہ اس کے علاوہ پنٹیرسٹ(Pinterest) کے پاس اس کے حق میں جو کچھ ہوسکتا ہے انہوں نے کیا ہے۔ کمپنی کا دعوی ہے کہ اس کو 475 ملین صارفین استعمال کرتے ہیں ، جس کی وجہ سے یہ ایک کامیاب پروجیکٹ ہے۔  آئیڈیا پنز (Idea Pins) کا نیا فارمیٹ ابھی، امریکہ، آسٹریلیا،  کینیڈا،  فرانس ، جرمنی ، آسٹریا اور سوئٹزرلینڈ کے تمام تخلیق کاروں (کاروباری اکاؤنٹ کے حامل صارف) کیلئے چل رہا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *